Značka Jeep® odhalila dvojminútový reklamný film s Harrisonom Fordom
počas finále Big Game


  • Harrison Ford sa prekvapivo objavil v reklame ikonickej značky Jeep®
  • Prísne strážený film „Owner’s Manual“ (Návod na použitie) s Harrisonom Fordom bol odhalený počas nedeľného večerného vysielania Big Game
  • Dvojminútový film „Owner’s Manual“ režíroval na Oscara® nominovaný James Mangold (Complete Unknown, Ford v Ferrari, Indiana Jones a Nástroj osudu, Wolverine) a produkovala ho spoločnosť Minted Content v spolupráci so Stellantis
  • Stellantis je jediný automobilový výrobca, ktorý tento rok odvysielal reklamy počas Big Game, pričom sa predstavili značky Jeep aj Ram Trucks
  • Dvojminútový film značky Jeep nadväzuje na legendárnu tradíciu Stellantis, ktorá ako prvá vytvorila dvojminútovú reklamu pre Big Game – ikonickú, cenou Emmy® ocenenú reklamu Chrysleru „Born of Fire“
  • „Owner’s Manual“ je manifest majiteľov Jeepov – zdôrazňuje, že s nekonečnými možnosťami v živote si ľudia môžu vybrať to, čo ich robí šťastnými
  • Film obsahuje originálnu skladbu „Go Anywhere“, ktorú špeciálne pre značku Jeep napísal a nahral umelec Nathaniel Murphy, Sony Music Publishing
  • Americké portfólio značky Jeep teraz ponúka prvý plne elektrický model Grand Wagoneer S, ktorý je už k dispozícii v USA a v 2026 bude uvedený aj na európsky trh


Herec Harrison Ford sa stal hlavnou hviezdou epickej reklamy značky Jeep®, ktorá bola odvysielaná počas finále Big Game v nedeľu 9. februára. Tento prísne utajovaný spot bol odhalený až počas priameho prenosu a priniesol dvojminútový film “Owner’s Manual”.

Stellantis bol tento rok jediný automobilový výrobca, ktorý odvysielal reklamy počas Big Game, pričom okrem Jeepu sa predstavila aj značka Ram Trucks.

Film „Owner’s Manual“ režíroval James Mangold, ktorý bol nominovaný na Oscara® a preslávil sa filmami ako A Complete Unknown, Ford v Ferrari, Indiana Jones a nástroj osudu, Wolverine.

Film bol produkovaný spoločnosťou MInted Content v spolupráci s koncernom Stellantis, pričom spojil hviezdy ako Harrison Ford, James Mangold a člena Siene slávy reklamy a držiteľa Emmy Oliviera Francoisa, ktorý je globálnym marketingovým riaditeľom Stellantis. Výsledkom je výnimočne intímny a premyslený film.

Film značky Jeep® predstavuje legendárneho herca Harrisona Forda, ktorý hovorí o tom, že zatiaľ čo autá majú svoj návod na použitie, ľudia takúto výhodu nemajú – musia sa rozhodovať sami. Preto by si mali vybrať to, čo ich robí šťastnými.

Harrison Ford vo filme hovorí: "Vyberte si to, čo vás robí šťastnými. Mňa šťastnými robia moji priatelia, moja rodina, moja práca... a tento Jeep (Wrangler 4xe). Aj keď sa volám Ford. To je môj návod na použitie. Vyrazte do sveta. Napíšte si ten svoj."

Olivier Francois, globálny marketingový riaditeľ Stellantis, k tomu dodáva:
"Spoločne s Harrisonom Fordom a na Oscara® nominovaným Jamesom Mangoldom sme vytvorili veľmi osobný a premyslený film, ktorý svojím pokojom kontrastuje s hlučnými a energickými reklamami, aké diváci počas Big Game očakávajú. No pritom nadväzuje na mnohé ikonické reklamy, ktoré sme počas tohto podujatia v minulosti vytvorili."

"Filozofia značky Jeep je postavená na slobode, dobrodružstve a vášni. Je to značka, ktorá sa zrodila v Amerike, no dnes ju pozná celý svet. A keď sa naši vodiči vydajú na dobrodružstvá, pre ktoré je Jeep známy, môžu si byť istí, že pre každého existuje ten správny model."

Harrison Ford sa k účasti na reklame vyjadril takto:
"Povedal som áno tejto reklame kvôli scenáru. Je to veľmi úprimné posolstvo o živote, ktoré na konci jednoducho končí tým, že nasadnete do Jeepu – a to je pointa. Nemusel som sa v nej nijako predstavovať, pripomínať, v akých filmoch som hral, ani hovoriť o svojej kariére. Je to len tichý rozhovor človeka, ktorý sa delí o myšlienku. Páčilo sa mi, ako sa to vyvinulo."

Generálny riaditeľ značky Jeep, Bob Broderdorf, k tomu dodal:
"Jeep je značka, ktorá od roku 1941 stelesňuje slobodu a dobrodružstvo. Počas viac ako 80 rokov prekonávala limity, porážala konkurenciu a zdolávala každú prekážku. A v tohtoročnej reklame pre Big Game máme muža, ktorý stelesňuje dobrodružstvo na plátne aj v reálnom živote."

"Harrison Ford vo filmoch prekonával všetky prekážky a letel z jedného konca galaxie na druhý. A v skutočnom živote si sám razí vlastnú cestu. Takže áno – Ford vie veľmi dobre, čo znamená značka Jeep."

Broderdorf pokračoval:
"Keďže je značka Jeep už 23 rokov po sebe najvlasteneckejšou značkou Ameriky, je úplne prirodzené, že aj naďalej zostáva jedným z najväčších kreatívnych podporovateľov Big Game v celom odvetví. A neexistovala lepšia príležitosť, aby Ford priznal celej Amerike, aký šťastný ho Jeep robí."

„Owner’s Manual“ obsahuje originálnu skladbu „Go Anywhere“, ktorú špeciálne pre značku Jeep napísal a nahral umelec Nathaniel Murphy zo spoločnosti Sony Music Publishing.

Film tiež zdôrazňuje dlhoročné partnerstvo značky Jeep s USO (United Service Organizations), organizáciou podporujúcou amerických vojakov a veteránov.

Budúcnosť značky Jeep

Značka Jeep pokračuje v rozširovaní svojho portfólia s multienergetickými platformami naprieč ikonickými modelmi 4x4. Jej prvé globálne plne elektrické vozidlo (BEV), Jeep Wagoneer S, sa najprv uvedie na trh v USA a Kanade a v prvom štvrťroku 2026 bude dostupné aj v Európe.