

Nový Jeep® Compass Upland predvádza úplne nekompromisný vzhľad. Detaily interiéru sú vyrobené z recyklovaných materiálov, a to vrátane koberčekov, obloženia stropu, dverí a centrálnej časti palubnej dosky. Čierne sedadlá s kontrastným prešívaním sú čalúnené v kombinácii vinylu a inovatívnej tkaniny Seaqual® vyrobenej z odpadu pochádzajúceho z morí a oceánov. Pozornosť upútajú aj bronzové detaily palubnej dosky v úprave Metakrome.
Nový Jeep® Compass Upland vytvára svoj vlastný moderný štýl, ktorý je mimoriadne osobitý. Polep kapoty je špecifický svojim tvarom. Karoséria je k dispozícii v štyroch odtieňoch, okrem iného v exkluzívnej modrej farbe Matter Azur, obohatených o bronzové detaily Metakrome. Vzhľad tejto špeciálnej edície dotvárajú čierna strecha a 18″ lesklé čierne kolesá z ľahkých zliatin.
Najvyššia úroveň konektivity a bezpečnosti: to všetko v jednom vozidle.
Spravujte telefonické hovory, vymieňajte si správy, počúvajte obľúbenú hudbu a súčasne majte na očiach parametre hybridnej mobility. Nový Jeep® Compass Upland je vybavený infotainmentom poslednej generácie s 10,1″ dotykovým displejom s vysokým rozlíšením a integrovanou navigáciou. Vďaka integrácii hlasových povelov navyše môžete komunikovať s palubným systémom a aktivovať najrôznejšie systémy jednoduchým hlasom.
Majte svoju hybridnú mobilitu pod kontrolou. Nový 10,25″ plne digitálny prístrojový panel zobrazuje všetky parametre, ktoré potrebujete za volantom sledovať, či už ide o úroveň nabitia batérie alebo percento využitia oboch motorov. Okrem toho je schopný vizualizovať viac ako 20 typov dát a umožňuje vytvorenie až 5 rôznych prispôsobených rozhraní.
Nový Jeep® Compass Upland je vybavený najnovšími asistenčnými systémami vodiča. Informácie o dopravných značkách sa zobrazujú na infotainmente Uconnect™ NAV, ktorý sleduje dopravné značky na trase podľa mapových podkladov TomTom™, čo umožňuje prispôsobiť rýchlosť vozidla aktuálnym rýchlostným limitom. Diaľničný asistent potom umožňuje dosiahnutie autonómneho riadenia úrovne 2, a to vďaka kombinácii adaptívneho tempomatu a systému udržiavania uprostred jazdného pruhu. Vozidlo je tak na diaľnici vždy v bezpečnom odstupe od vpredu idúcich vozidiel, udržuje si konštantnú rýchlosť a drží sa uprostred svojho jazdného pruhu.